Review Bowers & Wilkins 606 S2

Prijs: € 350

Bowers Wilkins 606S2

De test-setup

We kiezen bij de Bowers & Wilkins 606 S2 voor een eenvoudige set-up. De reden is eenvoudig: de klantenkring die gaat voor een 606 gaat waarschijnlijk niet met talloze losse componenten spelen. Het ligt meer voor de hand dat er een geïntegreerde versterker aan wordt gekoppeld. We pakken dus onze Hegel Röst all-in-one. Een fantastische alleskunner. De Hegel kan streamen, fungeren als dac en heeft een voor- en eindversterker. Het enige dat zou kunnen missen is een phono-input.

De Hegel Röst wordt dus de aansturing en bron. We pakken een paar Qed XT25 kabels en een simpel Kemp SNS-filtertje om de Hegel wat te helpen met de energietoevoer. That’s it… Als bronnen gebruiken we onze NAS, Tidal en sinds kort gebruiken we ook Qobuz sublime om high-res te streamen uit de ‘cloud’.

Denon PMA50 DCD50

User Review Denon Design Series

De test-setup InhoudOnlangs hebben we lezers met de nieuwe Denon Design laten spelen. Altijd interessant, want: wat vinden onze lezers nu van de spullen? Lezer Geert De Pryck heeft de set een paar weken thuis gehad. Hieronder kunt u lezen wat hij van de Denon DCD en PMA 50 vindt.

Video Definitive Technology Demand D11

De test-setup InhoudHoewel Definitive Technology nog niet écht goed verkrijgbaar is in Nederland, besteden we graag wat aandacht aan de Demand D11; een vrij compacte, maar krachtige monitor-speaker. Prijs? Zo’n 900 – 1000 euro per paar.