Synology DS115

Home Forums Algemeen Hifi Synology DS115

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jaap Veenstra 2 jaren, 4 maanden geleden.

• Auteur

datedi
    Bijdrager

Op dinsdag stond postnl aan de deur, en ja hoor daar was de synology ds 115.
    heb hem uitgepakt en de kap er af WD 2 tb black die ik nog had liggen er in geschroefd, alles dicht gemaakt en aangesloten op de router, de link van synology in mijn browser ingetypt, en toen ging eigenlijk alles vanzelf een account aan gemaakt, alles was simpel en zo voor elkaar binnen een half uur geïnstalleerd.
    en nu mijn video’s en muziek overzetten.
    dit krijgt een vervolg!

Jaap Veenstra
    Sleutelbeheerder

Dag Datedi!

leuk te horen dat je meteen aan de slag kon gaan! Sorry voor de lelijke doos er omheen… We hadden even niets anders liggen en we wilden je snel verblijden met een mooie NAS!

We horen graag hoe de Synology verder bevalt!

Groet,

Alpha Audio

mtimmermans
    Bijdrager

Veel plezier ermee, @datedi.

Ik gebruik al wat jaartjes een synology nas, heb er nu zelfs twee (713+ en 211+) en heb er nog geen moment spijt van gehad. Een wat duurdere nas t.o.v. de concurrenten, maar de veelzijdigheid en gebruiksgemak zijn niet te evenaren, naar mijn bescheiden mening.

Ik hoor graag hoe je ervaringen ermee zijn!

Groeten,

Michel

datedi
    Bijdrager

hallo ik heb nog niet veel tijd gehad om er aan te beginnen heb hem wel al zover dat mijn muziekbestanden op de Nas staan en dat ik ze af kan spelen op mijn installatie.
    als ik weer tijd heb ga ik de rest bekijken.
    jullie horen nog van mij hoe het verder gaat!

Jaap Veenstra
    Sleutelbeheerder

Dag Datedi,

Leuk dat je er al mee bezig bent. Wat voor schijf heb je erin gedaan?

datedi
    Bijdrager

ik heb er een wd black 2 tb in gedaan

Jaap Veenstra
    Sleutelbeheerder

Prima disc!

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.