dinsdag, april 16, 2024

Speaker switch of luidspreker schakelaar A-B

Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168781

      Is er misschien iemand die ervaring heeft met luidspreker schakelaars A-B
      Om bv 2 versterkers aan een set speakers te wisselen

      Zelfbouw of een beetje degelijk merk en type

    • #170924

      Kijk eens naar de Beresford TC 7220

    • #170969
      Alpha to OmegaAlpha to Omega
      Deelnemer

      Zelf was ik ook op zoek naar zoiets om de voor speakers zowel op de stereo versterker als de surround versterker te kunnen gebruiken. Ik werd niet goed van het in en uit prikken van de kabels.

      Ik was na veel zoeken uitgekomen op de: “Dodocus UBox3 2-voudige luidsprekerschakelaar”.

      Gezien de prijs van dit apparaat en de extra kabels en banaan pluggen twijfelde ik toch. Ook al was dit de meest audiofiele mogelijkheid die ik tegen gekomen ben. Ook vele upgrades zijn mogelijk zoals afstandsbediening en trigger optie.

      Vorige maand toch maar een andere betere stereo versterker gekocht (stond al langer op mijn verlanglijstje) met een AV ingang. Probleem opgelost, scheelt ook kabels want met een stereo en surround installatie is het al een behoorlijke spaghetti warboel achter het meubel. In ieder geval succes met je zoektocht.

    • #170925
      Alfred Vd VeenAlfred Vd Veen
      Deelnemer

      Hallo Maarten ik heb een Dynavox AMP-S
      Degelijk kastje en werkt perfect.
      Ik gebruik hem om te schakelen tussen
      Buizen en AV versterker.

    • #170927

      Beresford TC 7220
      ziet er goed uit zeker door om te schakelen valt tussen bi-wired en singel kan je volgensmij ook de a/b versterker uit de av loshalen van de bi-wired

      maar dat bedek ik me nu wanneer ik naar de specs kijk

Weergave van 2 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×