woensdag, april 17, 2024

Roon Ready DACS

  • Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door siepsiep.
Weergave van 6 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168658
      Sjaak KlaasseSjaak Klaasse
      Deelnemer

      Heb een abonnement op ROON genomen.De core staat op mijn pc maar is erg traag Nl niet genoeg processorkracht. Wil graag een NUCLEUS aanschaffen

      Ik heb een Cyrus DAC, mAar die is niet ROONREADY. Kan ik nu Wel muziek in ROON afspelen of moet ik Perse een roonready DAC kopen?

    • #170049
      Vincent KarsVincent Kars
      Deelnemer

      Ik neem aan dat je nu Roon op een PC draait en dat de Cyrus DAC verboden is met de PC.
      Verhuis Roon Core naar de Nucleus en je kunt nog steeds de PC als output gebruiken
      Wil je rechtstreeks over het netwerk naar een DAC dan moet je een Roon Ready streamer kopen.
      Staat allemaal redelijk goed beschreven op deze pagina: https://roonlabs.com/howroonworks.html

    • #170054
      Sjaak KlaasseSjaak Klaasse
      Deelnemer

      Bedankt Vincent,

      Ik begrijp het nog niet helemaal. Jouw opmerking:”Wil je rechtstreeks over het netwerk naar een DAC dan moet je een Roon Ready streamer kopen” Bedoel je daarmee mijn Cyrus DAC of een ROON ready DAC? Als het laatste het geval is zou ik dan ook nog een ROON ready Streamer moeten aanschaffen. Dat wordt dan erg prijzig…… . Een NUCLEUS, een DAC en een Streamer!(van ROON)
      Ik heb naast de Cyrus DAC een CYRUS streamer.

    • #170056
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Als de combi Pc en Cyrus nu ook werkt zal het met een Nucleus zeker werken!

    • #170527

      Wie o wie kan mij helpen heb ROON aangeschaft en geprobeerd te installeren op mijn PC, echter vliegt hij er constant uit en moet ik hem opnieuw installeren en dit doe ik a 2 dagen.
      De configuratie van mijn pc is : I3 processor, 4 gb RAM wondows 10 pro.

    • #170531
      hannesiehannesie
      Deelnemer

      Waar woont je huis? Dat is dan wel een puntje, lijkt mij.

    • #170558
      siepsiep
      Deelnemer

      Dat heb ik ook gehad zat hem in de firewall die de raat server blokkerde

Weergave van 6 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×