Qobuz

Tags: 

  • Aanmaker
    Onderwerp
  • #82666 Citeer
    Anoniem
    Up
    0
    Down
    ::

    Ik heb regelmatig problemen met het afspelen van sommige songs via QOBUZ.
    Steeds na enkele seconden spelen stopt de weergave plotseling,het zijn vaak de zelfde songs
    van verschillende artiesten,ik stream met laptop via Audiolab M-Dac naar mijn Quad Instalatie
    en heb Foobar geinstaleerd met wasapi, en heb Studio abonnement.

    Wat kan er aan de hand zijn?
    Weet iemand een oplossing hiervoor

    Mvg.

    John.

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
    Antwoorden
    • #82805 Citeer
      Anoniem
      Up
      0
      Down
      ::

      Hoi John,

      Geen idee wat er bij jou aan de hand kan zijn, Gebruik ook Qobuz maar dan via Roon. Daarmee geen centje pijn.
      Lijkt me meer een vraag voor de Qobuz helpdesk. Daar al geprobeerd?

    • #83111 Citeer
      KingfishersKingfishers
      Deelnemer
      Up
      0
      Down
      ::

      Ik heb dit ook af en toe. Ik dacht dat het aan mijn netwerk verbinding lag. Ik woon in het buiten gebied en heb maar Max 7 mbit. Ik speel overigens via bluesound. Als dit gebeurd zie ik ook altijd een cirkeltje draaien om het voortgangspijltje.

    • #83112 Citeer
      Anoniem
      Up
      0
      Down
      ::

      Ik heb het opgelost door het abonnement van Qobuz op te zeggen na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice die mij met dit probleem niet konden helpen.
      Heb nu abonnement Tidal en geen last meer van plotseling afgebroken muziekweergave,kan nu alle muziek ononderbroken luisteren ook de songs die bij Qobuz steeds na een paar seconden afspelen stopten met de weergave.

      mvg.

      john

    • #83113 Citeer
      KingfishersKingfishers
      Deelnemer
      Up
      0
      Down
      ::

      Dat is wel een hele drastische maatregel.
      Zou ik ook al mijn favorieten weer op moeten bouwen.
      Heb er ook maar af en toe last van

    • #83124 Citeer
      Anoniem
      Up
      0
      Down
      ::

      Het is inderdaad een drastische ingreep maar het kwam de laatste tijd steeds vaker
      voor ook bij nieuw (her) ondekte cd s,dacht ook dat het aan het netwerk lag maar het
      probleem ligt toch echt bij Qobuz,als je euro 24,99 per maand betaald en je word niet geholpen
      door de helpdesk zit er maar 1 ding op wegwezen bij die streaming dienst.
      Heb met Tidal geen enkel probleem gehad tot nu toe.
      Weergave Tidal is naar mening van mijn vriendin beter bij sommige cd s dan bij Qobuz en
      hoe meer ik luister kan ik die mening met haar delen.

Weergave van 4 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.