vrijdag, april 19, 2024

Qobuz

Weergave van 5 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168665
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Ik heb regelmatig problemen met het afspelen van sommige songs via QOBUZ.
      Steeds na enkele seconden spelen stopt de weergave plotseling,het zijn vaak de zelfde songs
      van verschillende artiesten,ik stream met laptop via Audiolab M-Dac naar mijn Quad Instalatie
      en heb Foobar geinstaleerd met wasapi, en heb Studio abonnement.

      Wat kan er aan de hand zijn?
      Weet iemand een oplossing hiervoor

      Mvg.

      John.

    • #170100
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Hoi John,

      Geen idee wat er bij jou aan de hand kan zijn, Gebruik ook Qobuz maar dan via Roon. Daarmee geen centje pijn.
      Lijkt me meer een vraag voor de Qobuz helpdesk. Daar al geprobeerd?

    • #170112
      JosJos
      Deelnemer

      Ik heb dit ook af en toe. Ik dacht dat het aan mijn netwerk verbinding lag. Ik woon in het buiten gebied en heb maar Max 7 mbit. Ik speel overigens via bluesound. Als dit gebeurd zie ik ook altijd een cirkeltje draaien om het voortgangspijltje.

    • #170113
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Ik heb het opgelost door het abonnement van Qobuz op te zeggen na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice die mij met dit probleem niet konden helpen.
      Heb nu abonnement Tidal en geen last meer van plotseling afgebroken muziekweergave,kan nu alle muziek ononderbroken luisteren ook de songs die bij Qobuz steeds na een paar seconden afspelen stopten met de weergave.

      mvg.

      john

    • #170114
      JosJos
      Deelnemer

      Dat is wel een hele drastische maatregel.
      Zou ik ook al mijn favorieten weer op moeten bouwen.
      Heb er ook maar af en toe last van

    • #170115
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Het is inderdaad een drastische ingreep maar het kwam de laatste tijd steeds vaker
      voor ook bij nieuw (her) ondekte cd s,dacht ook dat het aan het netwerk lag maar het
      probleem ligt toch echt bij Qobuz,als je euro 24,99 per maand betaald en je word niet geholpen
      door de helpdesk zit er maar 1 ding op wegwezen bij die streaming dienst.
      Heb met Tidal geen enkel probleem gehad tot nu toe.
      Weergave Tidal is naar mening van mijn vriendin beter bij sommige cd s dan bij Qobuz en
      hoe meer ik luister kan ik die mening met haar delen.

Weergave van 5 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×