PRE-amp, DAC + Streamer

• Aanmaker
    Onderwerp
  • #76881 Citeer
    MrgabMrgab
    Deelnemer
    Up
    0
    Down
    ::

Beste muziekliefhebbers,

Sinds ik een nieuw meubel heb past mijn HTPC niet meer. Ik wilde sowieso al een kastje minder dus dat was niet zo erg.

Nou ben ik aan het orienteren voor een vervanger van mijn Cambridge Audio 851D (welke dus was aangesloten op een HTPC met J-river + fidelizer).

Ik houd van een neutrale sound.

De Pre-amp+dac+streamer wordt aangesloten op de volgende setup:

1. Amphion AMP 500 zie https://amphion.fi/create/products-pro-audio/power-amplifiers/amp500/

2. Amphion 3LS luidsprekers zie https://amphion.fi/enjoy/products-home-audio/argon3ls-floorstanding-loudspeaker/

3. Bekabeling is van Tellurium Q black series
    Stroombekabeling nog huis tuin keuken bekabeling en wordt vervangen door DIY kabels (belden / Lapp)

4. Synology NAS

5. Samsung TV

De speler dient makkelijk in gebruik te zijn met het liefste een makkelijke app.Nou heb ik natuurlijk zelf al wat onderzoek gedaan en ben ik op de volgende kandidaten uitgekomen:

Cambridge Audio 851N (zelfde serie als de 851D)

NAD C658

Teac NT-505

Wat kunnen jullie mij vertellen over de verschillen / ervaringen met deze spelers?

Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

Groet,
    Gabor

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Antwoorden
    • #99568 Citeer
      chenwilliamchenwilliam
      Deelnemer
      Up
      0
      Down
      ::

When you start writing your written work you will need a methodological plan, extensive research, advice and a lot of persistence. Getting used to working on your written work for a short time every day is an important time management strategy. Most students start writing their dissertation with great enthusiasm, but often seem to get lost in research and fail to finish it on time. We encourage students to use the ASU Format Wizard to create shell pages and margins for temporary issues in their documents. For an extended essay with a title page, see, for example, title page formatting information get it here. For specific information, please consult the ASU Graduate College Formatting Manual and Standard Formatting Requirements.

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.