donderdag, april 18, 2024

Opnieuw voorstellen Aifi / JohnWx

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #168451
      JohnJohn
      Deelnemer

      Na jaren lang als inkoop en verkoop bij diverse bruin en grijsgoed winkels gewerkt te hebben heb ik veel heel veel High-end (van Accuphase Linn PS Audio Marantz SONY-ES Kef Reference B&W 803 Etude Hafler Siltech Oehlbach Audiolab XXL Transparant en nog heel veel meer) wat dat ook mag zijn tot ik “gek” werd.
      Al die audiofiele cd`s en elke week bijna wat anders stekkerblokken kabels versterkers speakers cd spelers en dan was dat weer het einde voor een set.

      Want ja dicht bij het vuur of via importeurs regelen

      Nadat ik voor 100% in de WAO kwam door ziekte nu alweer 14 jaar en 4 jaar alleen woon (na ruim 18 jaar getrouwd te zijn geweest en goed uit elkaar gegaan want de moeder van mijn kinderen was gewoon een soort mantelzorger tot ze het niet meer trok en de kids ook niet mijn ziekte, psychisch) met hond Tommie langzaam weer wat interesse in audio.

      Alles weer een beetje op de rails ook weer een andere oude liefde weer opgepakt wielrennen (nog 1 jaar prof geweest bij Caja Rural) en na 40 kilo bijna te zijn afgevallen volgend jaar weer wedstrijden koersen.

      Nu een set met een koop waarde 2de hands van max. 1000€ bij elkaar wat ik nu heb en ben er zeer blij mee en vooral tevreden….

      O ja en rust en vooral luisteren naar muziek omdat ik het nummer mooi vind en film omdat de film mooi is of interessant

      En makkelijk te bedienen…. met tablet gsm of touch keyboard of laptop

      ==============================================

      Speakers: AUDIOLAB Cresto (gereviseerd)

      Versterker: PIONEER A-A6-J

      DAC USB: TAGA DA-300

      Mediaspeler: TOSHIBA Satellite A100-405 3GB WIN 7 USB naar DAC met Foobar

      USB NAS: SHARKOON 400 + Toshiba externe HD 500 Gb

      Keyboard: LOGITECH K400R

      Tablet: Lenovo IdeaTab A1000 16gb Stereo

      Bekabeling : IXOS AudioQuest Monitor PC QED CORDIAL Xindak

      Stekkerblok: Brennenstuhl

      LCD: LG 32LD320

      Soundbar: PHILIPS HTL2160 USB BT Digital

      Decoder: Ziggo / Cisco 8485DVB HD PVR

      O ja Spotify verslaafd 🙂

    • #169198
      JohnJohn
      Deelnemer

      Laptop is veranderd in 1 met 4gb een ACER Extensa 5630Z en Foobar USB nas is weg en gewoon een externe harde schijf ernaast

    • #169199
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Geen NAS? Vind ik toch wel handig ivm back-up en beschikbaarheid op andere apparaten… Maar goed: voor iedereen een ideale set-up!

Weergave van 1 reactie thread
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×