- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Onderwerp
-
Ik ben al sinds mijn kinderjaren in ‘hifi’ geïnteresseerd. Zijnde echt kunnen geniet van alle soort muziek (elke situatie/moment heeft zijn genre), hoe kan het dat geluid door luidsprekers komt en dan ook nog zo verschillend per installatie. Dan natuurlijk een nonkel hebben die van Nederland is met een ,voor mij toen, super goeie installatie had (ikke Belg natuurlijk). Ik kon niet geloven dat muziek echt zo goed kon klinken in een woonkamer.
Nu vele jaren later ook een tijdje bezig met het bijeen brengen met een installatie.
B&W 603 S3
B&W Lcr 60 S3
KEFF ‘eitjes’ voor achter
Onkyo TX-nr609
Chord MojoZoals je kunt zien begonnen met surround en hifi tegelijk vermits ik ook zeer graag films zie.
De laatste toevoeging was de Mojo. Dit gaf me ook de mogelijkheid om met de laptop van goed kwaliteit te genieten. Voor stereo is de Mojo ook een verbetering ipv de dac in de Onkyo. Alleen nog iets verzinnen voor het streamen (nu de tv of pc).
Muziek komt van Spotify/Tidal.
Wat ik verder nog zoek is waar ik nog op kan verbeteren. Niet misverstaan met ontevredenheid want met mijn budget ben ik haal zeer content. Ik vraag me alleen af wat beter zou zijn muziek: betere suround versterker of “budget” versterker.
Bij deze mijn introductie! Zal proberen nog wat foto’s toe te voegen.
Goeie reviews trouwens! Echt genieten
Jeffrey
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.