donderdag, maart 28, 2024

Node 2

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168483
      Theo van KolTheo van Kol
      Deelnemer

      Ik heb zins kort een node 2 van bleu sound, daar heb ik veel plezier van maar nu is het volgende iets vreemds ik speel mijn muziek voornamelijk vanaf mijn nas als ik bestanden gewoon op de nas in de root heb staan duurt HT erg lang voordat ze worden afgespeeld zet ik de zelfde bestanden in een map dan is er geen probleem en werkt het goed blijft het systeem ook niet hangen (daar lijkt het dan op) wat zou hier het probleem kunnen zijn bij bleu sound krijg ik geen fatsoenlijk antwoord (slechte service) al een herstart gedaan, router aan en uit, ik heb een synology ds 115 nas.

    • #169184
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dat is een gek probleem. Het zou niet moeten uitmaken namelijk.

      Wat voor NAS heb je?

    • #169189
      Theo van KolTheo van Kol
      Deelnemer

      ik heb een synology ds 115 prima ding.
      bij bleusound weten ze het ook niet heb het daar voor gelegd maar krijg geen antwoord meer?

    • #169276
      Peter JohanPeter Johan
      Deelnemer

      Ik heb een Node 2 en speel met een interlink van RuConnected. Op zich geeft dat een fraai geluid met goede balans, plaatsing, enz..
      Laatst een experiment gedaan en de kabel (tijdelijk) vervangen door een NordOst Red-Dawn. Hierdoor meer ruimte, detail en strakkere bas. Nu vraag ik me af of een externe DAC (bijvoorbeeld NAD M-51) in combinatie met een goede interlink een goede zet zou zijn.

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.