dinsdag, maart 19, 2024

Nieuwe vormgeving AA site

Weergave van 12 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168598
      Paul PaulPaul Paul
      Deelnemer

      Modern, fris en veel wit. Maar wel even wennen. Gefeliciteerd.

    • #169719
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dag Paul!

      Dank je wel! We hebben er hard aan gewerkt om het ‘frisser’ en overzichtelijker te maken. Ik snap dat het even wennen is. Ook voor ons sommige dingen. Dat heb je na drie jaar :-). Maar we gaan de komende tijd veel tweaken en goed luisteren naar de feedback!

    • #169720
      Paul BemelmansPaul Bemelmans
      Deelnemer

      Werkt voor geen meter op Mac/Safari – krijg alles in een kolom, onder elkaar dus. Werkt beter op ChromeFirefox en andere webbrowsers.

    • #169721
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      We hebben het nu gezien. Wordt aan gewerkt! Tot die tijd: de site werkt perfect op alle andere browsers: Chrome, Firefox, IE, Edge…

    • #169722
      Vincent KarsVincent Kars
      Deelnemer

      Ziet er goed uit, overzichtelijker en minder schreeuwerig
      Mijn complimenten

    • #169723
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dank je wel Vincent!

    • #169725
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Ziet er fantastisch uit, mijn complimenten.

    • #169739
      Ronald SmitRonald Smit
      Deelnemer

      Beste Alpha mannen
      Srry,maar ik vind het een enorme stap achteruit!!!
      Ik zit lekker met mijn ipad in mijn luisterstoel muziek te luisteren
      en te lezen.
      Zoals anderen al gemeld staat alles onder elkaar,en ik moet een zonnebril
      opdoen vanwege het overheersende wit.
      Ik kan niet wachten op een aanpassing.
      Mvg Ronald Oudijn

    • #169740
      hannesiehannesie
      Deelnemer

      Je kunt natuurlijk ook de helderheid van je tablet zelf wat terug zetten, heb dat zelf ook wel andersom, met helder zonlicht dat ik juist de aanpassing andersom doe.
      Voor mij is het juist dat de niet interessante informatie nu meer buiten beeld blijft.
      Daarnaast dat de eindconclusie niet al bij de eerste regel al te lazen is, veel prettiger naar mijn idee, nu veel beter en duidelijker.

    • #169792
      Paul PaulPaul Paul
      Deelnemer

      De banners aan de zijkant zijn erg hinderlijk (nu met reclame van Rhapsodie). Zowel de reclame is niet te lezen maar ook de site zelf omdat de banner erdoorheen valt.

    • #169793
      richard12richard12
      Deelnemer

      Als iets ander is moet je er naturlijk eerst even aan wennen voordat je er een goed oordeel kan geven. Maar ja, ik kan er maar niet aan wennen. In ieder geval bezoek ik minder vaak de site merk ik, vind het nog steeds geen verbetering. Op naar een nieuwe versie! En die zijbalken overrulen de tekst als je inzoomt, foutje in ontwerp.

    • #169835
      Vincent KarsVincent Kars
      Deelnemer

      Een kleine snafu in de website

      Ik klik op “Login om te reargeren” b.v. in

      http://alpha-audio.nl/2019/01/copland-presenteert-cta408-geintegreerde-buizenversterker/#comment-38651

      De link die ik dan activeer:
      http://alpha-audio.nl/wp-login.php?redirect_to=http%3A%2F%2Falpha-audio.nl%2Freview%2Fcopland-presenteert-cta408-geintegreerde-buizenversterker%2F

      Na het inloggen stuurt de website mij naar

      http://alpha-audio.nl/review/copland-presenteert-cta408-geintegreerde-buizenversterker/
      en dat is een 404

      De redirect bevat niet het juiste adres (2019/01 ontbreekt)

      Groet

      Vincent

    • #170506
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      An alpha and all audio are shaped for the gaols or the twists. The instrument of the alpha and essay writer help is mad for the possible moves for the shows. The chunk is piled for the accurate element for the turns for the jumping sorts for the team.

Weergave van 12 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.