vrijdag, april 26, 2024

macOS Sierra.

Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168495

      Hallo,

      Dit is waarschijnlijk jullie ook opgevallen dat macOS Sierra blijft vragen om authenticatie van de netwerk drive elke keer als je opstart, weliswaar is alles ingevuld via keychain maar irritant blijft het wel om steeds op OK te moeten ”klikken” en gooit me automation scripts door de war.
      Natuurlijk heel internet afgezocht voor een oplossing maar voor als nog een ”Sierra” bug lijkt het of hebben jullie nog een idee,…
      En iemand die zegt een ander OS gebruiken kom ik persoonlijk opzoeken Grrrr,…:-)

      TNX

      Gwenndolynn.

    • #169228
      Gast AuteurGast Auteur
      Deelnemer

      Mee eens, ben er nu vanaf maar weet niet zeker hoe ik het gefikst heb. Nog een tip: als je ook TimeMachine gebruikt, dien je ook daar het wachtwoord opnieuw in te voeren. Onderwijl heb ik ook nog ‘Drive Mounter’ aangeschaft, want mouten via inloggen in het voorkeuren menu verliep altijd al met de nodige problemen en van handenarbeid ben ik niet.

      Note: ben inmiddels wel aangeland bij de vierde beta versie van Sierra (10.12.2)

      Gr. Jos.

    • #169234

      Hallo Jos,

      Bedankt voor je antwoord.
      Ik heb de laatste up-date van Apple ge-instaleerd en geen vragen meer over authenticatie van de netwerk schijven :-).
      Ook is de download speed weer als voorheen, dit was voor de up-date ook bedroevend.
      Apple laat wel veel ”steekjes” vallen de laatste tijd.

      fijne feest dagen Jos.

      GwenndoLynn Mecklenburgh

Weergave van 2 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×