vrijdag, maart 29, 2024

Kemp Elektroniks

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168575
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Weet iemand hier wat er aan de hand kan zijn met/bij Kemp Elektroniks?
      Heb daar 9 november een Power Source besteld (en voor 50% aanbetaald), die op de site al “op voorraad” stond. Kreeg daarna een mailtje dat de levering ongeveer 4 weken zou duren. Eind december nog niets binnen of gehoord dus even gebeld. Had iets met onderdelen te maken maar de levering zou spoedig plaatsvinden.
      Nu nog steeds niets ontvangen of gehoord én er wordt bij Kemp al langer niet geregeerd op email of op de telefoon.
      Gang van zaken geeft geen prettig gevoel om het maar zo uit te drukken…

    • #169612
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Niet te geloven maar net telefonisch contact gekregen met Kemp. Er was geen dag dat ze niet aan mij en mijn bestelling dachten werd gezegd… En het bouwen van zo’n Power Source zou 1 dag in beslag nemen.
      Belangrijker is denk ik dat ik de toezegging heb gekregen dat de Power Source komende maandag verstuurd gaat worden.
      Zou het dan toch nog goed gaan komen?

    • #169618
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Nog niets binnen…
      Net weer even gebeld. Wordt komende maandag (wederom) verstuurd.
      De Duitsers hebben daarvoor een mooi gezegde:
      Die Hoffnung stirbt zuletzt. 🙂

    • #169620
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Weer even inbreken op dit drukke draadje… 🙂

      Het ongelofelijke is gebeurd. Net, na dik 3 maanden wachten, de Kemp Powersource Plus in ontvangst mogen nemen. Mooie dikke Reference Powercable erbij.
      Op het eind toch een beetje leuk contact met Ron gekregen en nog wat korting voor het lange wachten er bovenop. Kortom een moeizaam traject maar is toch goed gekomen.
      Dat het werk bij Ron Kemp over zijn schoenen loopt is echter wel duidelijk geworden!

    • #169624
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dag Huite,

      Fijn dat hij binnen is. Wel bizar dat het zo lang moet duren. Helaas hoor ik het vaker…

      Maar goed: Veel plezier!

Weergave van 4 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.