vrijdag, april 26, 2024

Ik ben René

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168615
      RenéRené
      Deelnemer

      Hallo, ik ben René.
      Wij luisteren met z’n allen (4-en) al jaren naar muziek en genieten ervan. Zowel live als thuis en er komen verschillende genres voorbij.Tot op heden doen we dat met een Pioneer PDX-Z9 icm KEF C3. Misschien niet het meest sophisicated setje, maar het gaat om het plezier nietwaar.
      We dubben al een tijdje om onszelf “te upgraden” en ik kom dan ook geregeld uit bij deze site.
      De reviews lees ik met veel plezier en ja, je leert ervan, maar om nou te zeggen dat het de keuze makkelijker maakt, je wordt er eerder hebberig van. Maar dat drukt de pret geenszins…

    • #169855
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Beste René, niets is zo moeilijk om iemand te adviseren inzake audio apparatuur.
      Maar waar we allemaal mee beginnen.
      Hoeveel mag het kosten en wil ik nieuw of 2e hands.

      Maar in 10 jaar is er wel veel veranderd.
      Er zijn actieve (met versterker)luidsprekerboxen die soms ook verbonden kunnen worden met de smartphone of tablet, houdt in de gaten of het alleen Apple IOS of Android is.

      Zoek in Google wat aan jouw eisen en kosten voldoen.
      Echt smaken verschillen 🙂 maar alvast succes gewenst met Google.

      Met vriendelijke groet van DE muziekliefhebber

    • #169856
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Ging toch ff voor je kijken.
      Denk dat je voor €1.900,– een installatie aanschaft die jouw huidige installatie ver achterzich laat. Bluesound Pulse 2i deze werkt met een app, geschikt voor Android of IOS (Apple)

    • #169857
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Wel (niet 1 aanschaffen) de twee speakers verticaal plaatsen.
      En vooral niet vergeten om de speakers op de juiste plaats neer te zetten.
      Afstand achter- en zijwand en ook de ruimte tussen de speakers kunnen de weergave veel beter of slechter maken.

      Jaap heeft hier uitvoerig over geschreven http://alpha-audio.nl/achtergrond/plaatsing-van-luidsprekers/ en

      Luidsprekerplaatsing voor gevorderden

      Ook voor deze kleine actieve luidsprekerboxen, is de juiste plaats zeer belangrijk.

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×