donderdag, april 25, 2024

Hallo allemaal

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168712
      Jasper RoelofsJasper Roelofs
      Deelnemer

      Na lang niet in audio geïnteresseerd te zijn, mij er toch maar eens in verdiept. Vroeger had ik een leuke set maar dat was voornamelijk om muziek te luisteren om de muziek, niet wat je uit een set kon halen. Maakte gebruik van oude speakers van mijn ouders en knoopte daar verder van alles aan vast. Toen kwam de periode van klein en surround……. Goedkoop setje met dito “100 gram” speakertjes.

      Toen begon het. Ik had een oude brommer (DKW Hummel) welke ik voor goed geld kon verkopen. Op aanraden van mijn vrouw wat leuks voor mezelf voor gekocht. Heb toen de Marantz SR6010 op de kop kunnen tikken. Niet veel later kwamen de Elipson Planet L erbij. Zien er goed uit en geven mijns inziens een mooi geluid. Later mijn legospullen op marktplaats gezet en hiervoor, weer op advies van vrouw, een platenspeler gekocht. Gek kan het lopen, vorig jaar zou ik zeggen dat een platenspeler uit de mode is. Ik beleef hier echter weer veel plezier aan. Vervolgens nog voor de filmers ring de Elipson Planet M en een subwoofer, een Rel T5i. Ben me nu aan het oriënteren op de stroombekabeling en stekkerblokken. Mijn receiver en Sub hebben allebei een transformator brom(metje). Vermoedt dat dit aan mijn oude woning ligt en dito bekabeling. Ik heb alleen niets meer van waarde te verkopen dus zal hier wat meer op de budget kant gaan.

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×