vrijdag, april 26, 2024

Even voorstellen!

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #168514
      Pieter de VriesPieter de Vries
      Deelnemer

      Even voorstellen,

      Mijn naam is Pieter de Vries, woon in Alkmaar en werk in Saoedi Arabië . Ik ben 62 jaar oud en ongeveer vanaf mijn 18 de jaar actief bezig met maken en kopen van de betere Hifi apparatuur.
      In het begin maakte ik zelf (buizen) versterkers, luidspreker kasten en modificeerde ik CD spelers.
      Door de komst van kinderen raakte mijn hobby wat op de achtergrond en werden andere zaken meer belangrijk, verder kocht ik voornamelijk mijn apparatuur. De muziek liefde bleef en ook de interesse in de audio techniek. Toen mijn kinderen de deur uit waren ben ik weer nieuwe apparatuur gaan kopen, uitproberen, veelal weer verkopen. Mijn huidige installatie in Alkmaar wordt voornamelijk door mijn vrouw gebruikt en voor haar is het een vereiste dat gebruikersvriendelijkheid voorop staat.

      Apparatuur Alkmaar:
      – NAD C368 versterker (wacht al bijna 2 maanden op een Bluesound module)
      – Kef LS 50 luidsprekers op Dynaudio stands
      – Bluesound Node 2
      – WD NAS
      – Van Medevoort SA 230 (gemodificeerd)

      Elke keer als ik thuiskom is het weer genieten. Het samenspel van de NAD met de Kef(jes) gaat erg goed. Had ik aanvankelijk wat scrupules over daar de LS 50 niet een makkelijk aanstuurbare luidspreker is. Op dit moment heel tevreden. Meestal speel ik muziek vanaf de NAS, over het algemeen FLAC, DSD en sinds kort wat MQA files. Al is het moeilijk om mijn muziek in MQA formaat te verkrijgen. Geduld is een schone zaak.
      Ook geniet ik in mijn onderkomen in Saoedi Arabië. De betere audio is hier moeilijk verkrijgbaar en zeer beperkt wat het aantal merken betreft. In dit land ligt nog een markt open betreffende de verkoop van de betere audio apparatuur.

      Gekocht in Saoedi:
      – Denon N9 (versterker, cd speler, streamer enz.)
      – PSB Alpha B1 monitor luidsprekers
      – Pure Acoustics subwoofer
      – WD NAS

      Ook in Saoedi geniet ik nog steeds van mijn muziek. De liefde die een levenlang bij je blijft.

      Met vriendelijke groet,

      Pieter de Vries

    • #169297
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dag Pieter!

      Welkom bij Alpha Audio! Leuke set heb je in NL en SA! Hoop dat we veel van je gaan horen.

Weergave van 1 reactie thread
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×