vrijdag, maart 29, 2024

Even voorstellen

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168819

      Mijn naam is Laurens Timmermans.
      Ik ben een klassieke muziek liefhebber en bezoekt al 40jaar klassieke concerten in o.a De Doelen in Rotterdam. Ik hou ook van opera en zang.
      Jaren geleden ooit begonnen met een Luxman versterker en B&W DM6 luidsprekers en Garrard platenspeler.
      Daarna nog eens elektrostaten gehad van solosound uit Hilversum ,Etude
      MP1 van Marc van Moerbeke met Bryston versterkers.
      Daarna over gestapt naar JK acoustics van Johan Ketelaar de reference luidsprekers I en II.Deze luidsprekers 20jaar gehad,dit was het geluidsbeleving wat mij het meeste beviel.
      Huidige installatie sinds 2017 JK ultimate junior luidsprekers met de JK reference voorversterker, mono eindversterkers,DAC met 70bit module,JK
      CD loopwerk, JK Phono 65. Kuzma platenspeler met van der Hul mcDDT II.
      Mutec Mc-3+usb,mutec ref 10, Bluesound node2i voor streaming.
      PS audio powerstation stellar P3 op V.V en CD en DAC de mutecs en de kuzma.
      De beste tweak was de mutec MC3 naar aanleiding van recensie van Jaap hierop audio alfa.Deze op proef beluisterd via Helios Haarlem prima service ze sturen demo exemplaar om te beluisteren als het niet bevalt kun je hem kosteloos terug sturen maar pas op je bent meteen verkocht.
      De Ps audio powerstation stellar P3 was de tweede tweak die erg goed uit viel.En de kers op de taart was de mutec ref 10.
      Ik ben erg tevreden met deze installatie de geluidsbeleving is breed en diep, geweldige slagkracht in symphonische werken prachtige plaatsing van instrumenten en zangstemmen met ambiance van een concertzaal.
      Maar natuurlijk is de live beleving een heel ander verhaal.

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.