donderdag, april 25, 2024

Even voorstellen

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168803
      Sipco WiersmaSipco Wiersma
      Deelnemer

      Beste audioliefhebbers,

      Ik ben Sip en ik ben al sinds mijn jeugd (jaren 80) verknocht aan muziek en audio. Ik heb in de afgelopen jaren verschillende sets gehad. Maar het begon met mijn ERRES; platenspeler met een ingebouwde versterker en daarbij behorende speakers. Wat ik heb deze veel gebruikt zeg, met name the police, queen heb ik grijs gedraaid.
      Het mooie van deze hobby is voor mij vooral het ervaren van de muziek met al mijn zintuigen, het beleven het in de muziek zijn! Mijn muzieksmaak is breed; ik hou van the beatles maar ook van Muse, maar ook van klassieke muziek.
      Mijn set bestaat uit:
      Nad 356BEE en een bluesound 2i streamer uiteraard op Tidel.

    • #171568
      Sipco WiersmaSipco Wiersma
      Deelnemer

      Inmiddels met set een upgrade gegeven:

      Naim xs3- Bluesound node n130 met Fidelity audio Pro voeding en reference interface- Rega Planar 6 – Buchardt s400 MK2 – Driade flow 405 – audioquest powerquest 3 – AC powercable Audioquest Z-3  en Z-2 – interlink audioquest Red river –

      Inmiddels Qobuz via Roon

       

    • #171573
      MartinMartin
      Deelnemer

      Hoi,hoe los ik het(licht krakend)geluid van de mute knop,bij stille passages stoort dit zacht!Heb NL nen vintage Goldstar versterker (top)type GSA8500?dank bij voorbaat, Martin.

       

    • #171596
      Sipco WiersmaSipco Wiersma
      Deelnemer

      Hoi Martin,

      Vervelend daar heb ik geen antwoord op, sorry! Ben geen expert op dat gebied, denk ook dat je je vraag bij een andere rubriek moet stellen. Deze rubriek is ´even voorstellen´. Succes!

      Groet Sipco

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×