zaterdag, april 27, 2024

Cambridge Audio CXN

Weergave van 7 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168522
      edjepetjeedjepetje
      Deelnemer

      Weet iemand of de versie van spotify die nu wordt getest! Zie

      https://androidworld.nl/apps/spotify-hi-fi-op-komst-muziek-beluisteren-zonder-kwaliteitsverlies/

      Ook op de CXN mogelijk is? En of in de toekomst ook andere aanbieders op de CxN mogelijk zijn zoals TiDal en Deezer?

    • #169329
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dat weet niemand, want het product is nog niet uit. Dus Cambridge zal ook nog niet gaan zeggen of ze het gaan ondersteunen.

      Daarnaast is het nog een pilot. Dus het is niet zeker of het gaat doorzetten.

    • #169334
      edjepetjeedjepetje
      Deelnemer

      Dank je Jaap,

      Dat maakt de cxn eigenlijk wel wat kwetsbaar?
      Misschien dan toch de Nad c368 of c388 een betere keus, want die zijn wel erg goed voorbereid op de toekomst…

    • #169351
      edjepetjeedjepetje
      Deelnemer

      Nou wel, met de Nad kun je immers kiezen uit meerdere stramingdiensten. Stel spotify werkt niet meer, kun je overschakelen op bijvoorbeeld Deezer, dat kun je bij cambridge niet…

    • #169371
      gewoondemaxgewoondemax
      Deelnemer

      Volgens support van CA wordt spotify Connect ondersteunt, in ieder geval mijn 851N met CA Connect app biedt die mogelijkheid … maar helaas geen AppleMusic of Tidal, Quobuz

    • #169623

      Ik twijfel tussen twee streamers.
      Cambridge Audi CXN V2 of de Pioneer N-70AE
      Genoemde Cambridge is zonder MQA en de Pioneer heeft dit wel aan boord.
      Wordt MQA echt zo belangrijk in de toekomst?
      Bedankt voor jullie reacties.

    • #169635

      Ik had dezelfde twijfels en heb uiteindelijk voor de Pioneer N-70AE gekozen. Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van. Klinkt echt als ‘een klok’ maar dat ligt natuurlijk ook voor een deel aan de rest van de installatie. Ik heb daarnaast een Tidal abonnement en maak gebruik van Audirvana. Dan heb je volgens mij niet echt veel ‘meer’ nodig om heel veel luisterplezier te krijgen.
      Groet en suc6 met je keuze.

    • #169636

      Sorry nog iets vergeten. De prijs was bij Smits in Arnhem erg uitzonderlijk voor de Pioneer. (999,-)

    • #169349
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dat heeft daar toch niets mee te maken. Het is ook maar de vraag of Bluesound die licentie mag afnemen… ligt aan Spotify.

    • #169363
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dat is wel waar ja.

Weergave van 7 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×