dinsdag, april 23, 2024

audio gd master 3

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168661
      johan de zutterjohan de zutter
      Deelnemer

      Beste, ik kom van het verre Belgie.
      mijn instal bestaat uit. Hele mooie speakers met de units van Audax.
      zeer mooie zuivere zilveren kabels.
      eindversterker: m100turbo EWA voorversterker, onkyo 3000 , phono speler dais Nottingham.
      prachtige set, Ik heb interesse in de audio gd master 3. Wie heeft er hier kennis van en kan me iets bij brengen? alvast bedankt

    • #170076
      Gerard KoopmanGerard Koopman
      Deelnemer

      Beste Johan, wat zou je willen weten over de Master 3? Ik speel er zelf mee icm voorversterker van Audio-GD. Net als “AudioEnZo’s” die zit ook op dit forum. Weet natuurlijk niet of hij nog de Master 3 heeft, maar op zijn website te zien wel.
      Je kunt ook Magna Hifi mailen of bellen. Ze zijn erg behulpzaam en leveren zeer goede service!

    • #170077
      johan de zutterjohan de zutter
      Deelnemer

      Ik vroeg me nml af of iemand het verschil kent tussen de naim 300 dr en de master 3 audio gd. Zit te twijfelen. Moet zelf nog gaan luisteren maar had graag al meer informatie gehad. Alvawt bedankt.

    • #170085
      Ger NotenboomGer Notenboom
      Deelnemer

      Hoi Johan,

      Ik zou gaan luisteren bij Magna HIFI, Rob en Jos zijn toffe lui die je goed kunnen voorlichten.
      Zelf draai ik bijna 4 jaar met de Audio GD Master 10 en een ladder DAC van Audio GD ik vind het geweldig spul mooi gebouwd en klinkt super.
      Audio GD stuurt mijn Magnepan 1.6 perfect aan.
      Ik ben zeer tevreden en voor ik Audio GD kocht had ik al veel versterkers beluistert, ook ben ik bij Rob gaan luisteren naar de Master10 na de luistersessie wist ik het Audio GD moest het worden.
      Succes met je beslissing!

Weergave van 3 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×