vrijdag, april 26, 2024

Apple TV 4

Weergave van 5 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168442

      Hallo mannen,

      Gisteren naar de nieuwe Apple TV 4 zitten kijken, jullie ook?
      Wat is jullie mening, wordt dit voor HiFi liefhebbers een aanwinst of ligt het accent te veel op ”beeld” ?

      ben benieuwd,….

      Gwenndolynn

    • #169008
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dag Gwenn,

      Tuurlijk even gekeken. Maar ik heb nog niet genoeg info om er echt een mening over te hebben. We gaan hem gewoon testen.

      Hoop vooral dat er een keer een jailbreak uit komt voor de ATV3. Dan wordt het wel een interessant ding namelijk. Ik vindt de software van Apple wel handig, maar niet flexibel genoeg. KODI daarentegen is een wereld-pakket.

    • #169012

      Hallo,…

      Ik heb ‘m binnen de nieuwe Apple TV 4, ik weet dat jullie niet echt fan zijn van Apple (te weinig mogelijkheden op zelf te preutsen (wilde wat anders op schrijven)).
      Installatie was een zo gepiept, kabeltjes er in en nam alles via bluetooth over van mijn iPhone (account).
      Even wennen aan de kleuren, TV3 was gewoon wit op zwart.
      Itunes werk prima afspeel lijsten en ”voor jou”gewoon overgenomen.
      Jammer dat er geen audio uitgang meer opzit maar via Bluetooth naar mijn speakers werkt perfect, oh en de remote app werkt niet meer :-(.
      Wat apps gedownload zoals Netflix, ook dit ging zonder problemen.
      Dus een degelijk product dames als je niet al te technisch bent en niet zo van al dat ”gepruts” houd <evilgrin>

      verg.

      Geen

    • #169013

      Vr.Gr.

      Gwenndolynn

      (autocorrect aan)

    • #169014
      Jan KarssenJan Karssen
      Deelnemer

      Wees gerust Gwenndolynn; ondergetekende is zonder meer fan van de Apple-producten. Ze weten het “gepruts” voor de eindgebruiker over het algemeen tot een minimum te beperken. En dat is wel zo fijn.

      Apple heeft zelf de verschillen tussen TV4 en TV3 naast elkaar gezet:
      http://www.apple.com/nl/tv/compare/

      Voor wat betreft de audio bij het TV kijken gaan ze er bij TV4 vanuit dat dat via HDMI verloopt. Je kunt er dan nog steeds voor kiezen om de TV analoog of optisch met een versterker te verbinden. Voor alleen de weergave van audio is het kiezen inderdaad tussen Airplay of Bluetooth.

    • #169015
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Dag Gwenndolynn,

      Leuk te horen dat je de AT4 binnen hebt! Voor iedereen is er een geschikt product. Hoewel ik geen fan van Apple ben, zijn het prima producten. En zowel Jan, als Yung gebruiken veel Apple in hun dagelijks leven. Dus we houden het bij Alpha ook op dat vlak objectief!

Weergave van 5 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×