Advies gevraagd voor beginnende set.

Home Forums Algemeen Hifi Advies gevraagd voor beginnende set.

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  RickP 1 week, 6 dagen geleden.

• Auteur

RickP
    Bijdrager

Hallo,

Ik ben opzoek naar een beginnende set voor op mijn werkkamer/studeerkamer/gamekamer oftewel mijn slaapkamer. Op dit moment heb ik een Pioneer A-205 versterker met daarop aangesloten CD speler en platen speler (ook van Pioneer) met een set Pioneer CS-7050 speakers.
    Deze set is echt prima voor mij, alleen is het veel te groot en overkill voor een kamer van amper aan 4 bij 5m. (Nog nooit harder gehad dan 1/5 want dan stonden mijn ramen op springen.)

Ik ben opzoek voor iets vervangends wat op mijn bureau kan staan. Ik heb gekeken naar van die mini classe d versterkertjes met daaraan een setje boekenplank speakers. Alleen ben door de bomen het bos kwijt geraakt.

Nu vraag ik om jullie advies.
    – Ik ben opzoek naar een 2.0 of 2.1 set die zo min mogelijk ruimte inneemt. Maar waar wel mooi geluid uitkomt en die mijn kamer goed kan vullen.
    – Zelf luister ik veel naar Classic Rock tot aan Thrash Metal. En alles wat er tussen zit maar ook Jazz en Klassieke muziek.
    – Budget rond de 250 voor de basis en dan dat ik later kan upgraden of toevoegen (denk aan een koptelefoon of DAC etc.)

Edit: Domme spelfouten eruit gehaald en interpunctie aangepast. Voor hoever mogelijk voor mij. ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.