vrijdag, april 19, 2024

432 evo streamers

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168607
      AndyAndy
      Deelnemer

      Beste,
      Graag had ik eens een beter idee willen krijgen van het gamma aan 432 Evo streamers. Zijn er hier leden die deze streamer in huis hebben? Hebben jullie een zicht hoe kwalitatief deze streamers zijn ivm streamers van dezelfde prijsklassen?

    • #169794
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      We willen al geruime tijd een product van ze reviewen, maar het komt er gewoon niet van. Mede vanwege de wat opmerkelijke houding van de producent (helaas).

    • #169797
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Andy heb geen idee wat de Evo kost, maar deze is volgens mij het neusje van… voor een begrijpelijke bedrag http://alpha-audio.nl/2016/05/auralic-altair-streaming-dac/ 🙂

    • #169798
      AndyAndy
      Deelnemer

      Ferdy, De prijzen wisselen nogal afhankelijk van het type (2000 – 5000 Euro). Op de site “432 evo” kan je alles terugvinden, alsook enkele reviews. Wat me echter aanspreekt bij deze streamers is het feit dat je de muziekfrequentie kan omzetten tussen 432 en 440Hz. Ook cd’s kunnen geript worden en opgeslagen worden. Ze blijken bovendien enorm goed te klinken en kunnen zich (blijkbaar) meten met streamers die nog een stuk boven deze prijzen liggen.

    • #169799
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Andy, de site staat niet in jouw bericht, maar de streamer is niet gratis. Las wel ergens dat de klank op smaak berust. Wat Jaap schreef over de Auralic-altair, zegt mij voldoende. CD’s rippen vind ik niet belangrijk. Raar dat de producent de Evo niet laat testen door alpha-audio. Waarschijnlijk durven ze het niet, want alpha-audio test perfect

Weergave van 4 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×