vrijdag, maart 29, 2024

Reageer op: Wat is de beste versterker die je hebt gehad?

#169658
Day-V432Day-V432
Deelnemer

Ik ben al vanaf mn 7de levensjaar bezig met muziek luisteren met knappe hifi componenten heb nu ook dus 12 werkende versterkers in bezit waarvan de functies en plaatsen in het huis zo nu en dan wisselen de versterker die toch voor mij de muziek het beste doorgeeft is mn yamaha ax-930 uit 1992 een beste bak die gezien mag worden ookal staat ie veilig in mn donkere kershoutenkast ten zame met de phillips cd900 en berhinger voorversterker waar de tv op aangesloten is en mn mediaspeler omdat dat signaal zwak is en het beter is om een goed ingangsignaal te hebben.het is wel een sony hi res player dus de meeste albums staan als flac of wav klinkt heerlijk door mn KEFs 104ab boxen die op a staan en hangen breed schuin in de woonkamer, op kanaal b staan KEF k160s mooi naast de tv op spikes ,ieder op 2 marmeren tegels ontkoppeld tmv rubberen doppies heeerlijk dynamish geluid . Zeker vanaf 30hertz hoorbaar maar de bas is niet onaangenaam overheersend beetje te vergelijken met goed geplaatste IMF transmissielijn speakers. Soms is metal wat te schel wat denk ik ook aan de opnames ligd judas priest klinkt van alle metal nog t beste bij mij thuis voor de rest heb de set geen problemen met muziek. Ook platen klinken mooi vanaf mn technics sl2000