vrijdag, maart 29, 2024

Reageer op: Je beste tweak!

#169566
Alpha AudioAlpha Forum
Sleutelbeheerder

Jammer dat Jaap het niet een keer wil proberen. Weet zeker dat hij versteld zou staan van het effect van piepschuim, kurk demt trillingen maar is lastiger op het juiste formaat te krijgen. Had het al eerder te berde gebracht, Bijna alles wat in een doos zit, wordt omsloten door piepschuim omdat deze de schokken het beste opvangt. Als de kast / apparatuur of luidsprekerboxen op piepschuim staat de weergave echt beter wordt. En ook al vaker geopperd zorg dat luidsprekerboxen zoveel mogelijk vrije ruimte rondom hebben, 1mtr. doet wonderen met 3D en het midden/hoog, ook de hoogte van de tweeter kan wonderen verrichten, op oorhoogte plaatsen is een tweak die beslist niet vergeten mag worden. Marcel raad ik aan om eens te luisteren naar een goeie versterker de verschillen zijn gigantisch. Ik dacht vroeger net zo, tot ik mijn Quad versterker even inruilde voor een QSC stond versteld van het klankverschil. Een https://www.hegel.com/ versterker of QII-EIGHTY zal je echt op andere gedachten brengen.