donderdag, april 25, 2024

Reageer op: Alles over BluOS

#169546
Alpha AudioAlpha Forum
Sleutelbeheerder

Hoi Wijnand,

beetje off-topic, maar wat vind je van de BluOs module in je M12 tov streamen met de M50? Merk je veel verschil?

Grt
Bart

Hallo Bart,

Ik heb de M50 helaas niet tegelijkertijd met de M12 kunnen testen. Ik vermoed dat de M50 niet meer zal brengen dan de BluOS in combinatie met de M12. De BluOS is echt heel goed. Vaak is het zo dat je met meerdere losse componenten een hoger niveau kunt bereiken dan wanneer alles in 1 component wordt samengevoegd. Denk bijvoorbeeld aan een Voor en Eindversterker. In veel gevallen zullen de losse componenten een meerwaarde hebben boven een geïntegreerde versterker.

De M12 is een digitale versterker het signaal zal dus (ongeacht welke bron er gebruikt wordt) digitaal door de M12 verwerkt worden.
Met een M50 t.o.v. de BluOS zullen er meerdere invloeden zijn (extra voedingskabel en een digitale interlink) en ook kan er een nieuwe loop “aardlus” worden gecreëerd (zie fiber netwerk op het forum)

Als je de kans hebt dan raad ik je aan de beide opties te proberen en anders zou ik er niet te veel energie insteken en lekker voor de voordeligste optie gaan, want die is top!

Succes met je keuze!
Groeten,
Wijnand

×