donderdag, maart 28, 2024

Reageer op: Alles over BluOS

#169278
Wim TjoelkerWim Tjoelker
Deelnemer

Fijn dat het gelukt is. Die lijst volg ik idd ook. Ben zelf ook zeer tevreden over de geluidskwaliteit, ik gebruik de dac van de bluesound node 2 aangesloten op mijn rotel voorversterker. Wanneer ik de digitale uitgang van mijn node2 gebruik welke is aangesloten op mijn rotel rdd 1580 dac(dus niet volledig MQA), merk ik dat het volume iets omhoog gaat. Het lijkt wanneer ik analoog via de dac van de node afspeel er iets meer rust in het geluidsbeeld te horen is. Zou graag willen dat ik via de blu os app zou kunnen zoeken op alleen master albums, nu is dat onmogelijk. Wil ik alleen master albums zoeken dan gebruik ik de lijst waarvan jij de link ook hebt gestuurd. Echter dan krijg je diverse albums te zien en moet je er eerst achterkomen welke de master album is.Het lukt allemaal wel maar tis best omslachtig, zou toch gemakkelijker moeten kunnen?
Ik speel met rotel rdd 1580 dac, rotel rc1550 voorversterker, rotel rb 1582 eindversterker en B&W cm 10 luidsprekers en natuurlijk de bluesound node 2 welke digitaal en analoog is aangesloten. Het zal altijd beter kunnen maar ben erg tevreden over de kwaliteit.