Reageer op: Gebruiken jullie bluetooth?

Home Forums Puur Mobiele Hifi Gebruiken jullie bluetooth? Reageer op: Gebruiken jullie bluetooth?

Hielke B
Bijdrager

Ha Jaap,
Ik gebruik sinds enkele maanden een Bowers & Wilkins P7 wireless. Een over-ear model.
Ik ben erg te spreken over deze hoofdtelefoon. In de vergelijking destijds vond ik de draadloze / BT versie beter klinken dan de Bedraade.

De P7 geeft wel enige kleuring maar toevallig wel mijn smaak. De BT werkt erg prettig en is krachtig. Ik loop bijna mijn hele huis (100m2) rond met mooi geluid op mijn hoofd.
Ik ben alleen nog benieuwd naar de DAC die er in zit. Daar kon ik via de Importeur geen antwoord op krijgen.
Omdat ik een apple-fan ben heb ik geen ervaring met APTX. De P7 ondersteunt wel APTX.

Bij deze set krijg je een draad zonder telefoonbediening, die heb ik er bij gevraagd bij de importeur. Een accu-hoofdtelefoon verkopen zonder telefoonbedieningsnoer is geen volledig vervangend product voor draadloos gebruik vanuit mijn perspectief.

De Accu gaat lang mee, en laad snel op dus daarover geen bezwaar.
Ik luister voornamelijk iTunes of Spotify in hoge kwaliteit. Met Highres geluid heb ik geen ervaring.
Tot nu toe ben ik erg tevreden. en kan ik iedereen draadloos/BT gebruik aanraden.
Binnenkort krijg ik de draadloze AirPods. over een tijdje kan ik daar wellicht wat over laten weten.