Fotoverslag IFA 2015

We hebben veel gezien op IFA 2015. Van de meest interessante zaken maken we natuurlijk nog leuke stukjes. Om u echter alvast wat lekker te maken, hebben we alle leuke foto’s even op een rij gezet! Veel kijkplezier! 

De trend op IFA was overduidelijk: streaming, multiroom en smart. Zowel bij audio als bij video en lifestyle. Een connected home en connected lifestyle. Dat komt ook duidelijk naar voren bij de keynote speach van Dinesh Paliwal: CEO van Harman Kardon. Een degelijk verhaal over de ontwikkeling van de huidige samenleving en CE-markt die daar op inspringt. Kern van het verhaal: alles is verbonden. En je moet daar als bedrijf slim en snel op inspringen.

Foto’s IFA 2015

Gerelateerde berichten

NAGRA

High End Munchen 2018 – NAGRA

We kunnen op de High End natuurlijk niet de kamer van NAGRA voorbij lopen! En dat doen we dan ook niet. We spreken met de Director van de Audio Divisie: Matthieu Latour. Hij vertelt wat over de geschiedenis, James Bond, JFK, minimalisatie én laat weten of er nog wat gedaan wordt met ‘tape’…

IFA 2018 - Nuheara

Verslag IFA 2018 – Dag 1 – Audio

IFA – één van de grootste shows ter wereld als het gaat om Consumenten Electronica. Wij gaan er elk jaar heen om te zien wat we het komende jaar mogen verwachten. Niet altijd is het even spannend, omdat er gewoonweg sprake is van dezelfde koers. Of het is voorspelbaar. Denk aan Full HD naar 4K […]

Impressie ISE 2018

ISE is in een paar jaar uitgegroeid tot een serieus grote show. De gehele RAI staat vol met partijen die op één of andere manier gekoppeld zijn aan de Custom Install markt. Van netwerk tot projectie, digital signage, audio en zelfs een stukje video creatie en distributie. Wij hebben vooral even de audiomarkt bekeken! 

6 reacties

      1. Dat zou zo maar eens kunnen gezien de hoeveelheid merken die nu allemaal in dezelfde (niche-)vijver aan het vissen zijn.
        En er kunnen toch maar enkele (meer of minder grote?) fabrikanten zijn die met zelf ontwikkelde & ingebrachte technieken stand houden in de slag om de e-consument.
        De rest volgt en probeerd de bekende kruimels mee te pakken.

        De ontwikkelingen van media consumeren gaan ook veels te snel vanwege de hype rondom een ‘nieuw iets’ dat weer de ‘next big thing’ is.

        We zullen wel weer zien hoe of wat.
        Mooie foto-serie in iedergeval. :-)

Geef een reactie