web analytics

Alpha Audio gaat fris door

Beste bezoeker van Alpha Audio. In 2010 is Alpha Audio met meer dan 300 procent gegroeid en daar zijn we erg trots op. Een stevige groei wil natuurlijk niet zeggen dat we nu op onze lauweren gaan rusten. Alpha Audio wil in 2011 nog verder groeien door meer kritische, onafhankelijke recensies te schrijven en meer services te bieden. Wij hopen dat we u daarmee als lezer kunnen behouden en nog meer hifi-liefhebbers kunnen aantrekken.

meer dan 300 procent groei in één jaar tijd…

Eén van de services zijn we op dit moment druk mee bezig. Binnenkort – wij hopen woensdag of donderdag aanstaande  – vindt u in de menubalk rechts een pulldown-menu met daarin bijna 800 merken. Via dit menu kunt u in één klik de importeur vinden, met de daarbij behorende contactgegevens. U zult begrijpen dat het invoeren van zoveel merken en importeurs een behoorlijke klus is en dat dit dus veel tijd kost. Echter, het gemak voor de lezer zal erg groot zijn!

Wij hopen in 2011 nog meer goede contacten met importeurs, distributeurs en winkels te kunnen opbouwen, zodat we u nog meer diversiteit kunnen aanbieden. We spelen met de gedachte ook aandacht te besteden aan streaming video, echter dat laten we nog even inwerken. Alpha Audio draait nu primair om audio en wellicht moet dat ook zo blijven. We horen graag uw mening hierover. Laat dus gerust een bericht achter onder dit artikel!

Vriendelijke groet,

Alpha Audio

Gerelateerde berichten

Snap-shot Interview Oliver Kriete

Interview Oliver Kriete – Product Manager Denon Marantz

Het is altijd interessant om de filosofie, visie en strategie van een merk te horen. En hoe kan je daar beter achter komen, dan in een uitgebreid interview. Deze keer gaan we praten met Oliver Kriete: Product Manager bij D&M. Hij praat uitgebreid over Denon, Marantz, keuzes, strategie en markt-ontwikkelingen. Wij leggen het vast op […]

Anjo de Heus

Metrum Acoustics: een merk in ontwikkeling.

Kortgeleden bezochten we de iEAR in Tilburg en de High End Innovation in Brussel. Het valt op hoe verschillend kleinere, technisch innovatieve fabrikanten hun producten presenteren. De ene fabrikant geeft haar presentatie op professionele wijze strak vorm, terwijl een andere een quasi nonchalante stijl heeft. Weer anderen zijn uitgesproken rommelig, zodat je je afvraagt hoe […]

1 reactie

Geef een reactie