Dutch Media Week zoekt Sound of Dutch Media Week

Dutch Media Week

Dutch Media Week is op zoek naar Sound of Dutch Media Week, en als u een beetje creatief bent aangelegd kunt u daar een mooie prijs mee winnen.

Gezocht: hét geluid van Dutch Media Week! Het mediafestival van Nederland roept muzikale creatieven op om Dutch Media Week te vangen in geluid. Deze sound wordt vervolgens gebruikt als leader bij de vele talkshows, radio-uitzendingen en symposia die tijdens de week worden geprogrammeerd. Daarnaast ontvangt de winnaar een cheque ter waarde van €1000.

Aanmelden kan tot en met woensdag 8 september door het opsturen van de sound aan [email protected] onder vermelding van uw naam, leeftijd, telefoonnummer en e-mailadres.

Laat u horen!

Dutch Media Week is de week waarin de nieuwste media-ontwikkelingen, innovaties, releases en awards samenkomen. Een week waarin media worden gevierd en verbinding wordt gestimuleerd, samen met meer dan 60 partners uit de media-industrie. Helpt u om hét geluid te vinden dat hier naadloos bij aansluit?

Vakjury

De winnaar wordt gekozen door een deskundige vakjury, bestaande uit

  • Robert Soomer (Metropole Orkest)
  • Jan Pieter Geersing (Audiochef)
  • Tuur Hendrikx (SonicPicnic)
  • Marijn Roozemond (Massive Music)
  • Herman Dummer (Dutch Media Week)

De vakjury beoordeelt op een link tussen de sound en het evenement, creativiteit van het nummer, techniek en toegankelijkheid.

Voorwaarden

  • Enthousiast geworden? Super! Een aantal voorwaarden om rekening mee te houden:
  • De sound is maximaal 20 seconden lang.
  • Het is idealiter mogelijk de sound in te korten.
  • Er wordt geen gebruik gemaakt van bestaande geluiden of muziek. De organisatie is op zoek naar een eigen sound en stempel.
  • Deelname is vanaf 16 jaar.
  • Inzendingen mogen op allerlei manieren worden opgenomen, ook telefoonopnames volstaan. De winnende sound wordt – indien gewenst – professioneel nabewerkt in de studio van Audiochef.
  • Dutch Media Week kan de leader en de afgeleiden ervan vrij -zonder kosten- gebruiken voor en bij al haar uitingen. De rechten blijven bij de maker. Het evenement heeft geen commerciële doelstelling.

Sound of Dutch Media Week is onderdeel van de Sound Summit, de conferentie over (het belang van) toegepast geluid, dat op woensdag 6 oktober plaatsvindt.

Over

Dutch Media Week is hét mediafestival van Nederland, dat van 30 september tot en met 10 oktober de media en innovaties in de industrie promoot, stimuleert en viert. Het festival laat de bezoeker ervaren hoe belangrijk media zijn in ons dagelijks leven. Van innovatie en creatie tot talentontwikkeling.Het wordt georganiseerd door Beeld en Geluid, in nauwe samenwerking met de gemeente Hilversum en Hilversum Marketing.

Geef een antwoord