web analytics

Teufel opent pop-up store op de Coolsingel

Teufel

Teufel, een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten, heeft vandaag een pop-up store in Rotterdam geopend.

Teufel is vanaf heden bij INCONCEPT op de Rotterdamse Coolsingel 83 tijdelijk te bewonderen met een select aantal producten, variërend van koptelefoons en portable speakers tot stereo- en multiroomspeakers.

“Teufel geniet grote bekendheid in het thuisland Duitsland”, zegt Sascha Mallah, CEO van de Berlijnse fabrikant in Duitsland. “Onze kracht ligt met name in de verkoop van audioproducten via onze uitgebreide online winkel. Los van de flagshipstore in de shoppingmall Bikini Berlijn en een brandstore in Essen en Wenen hebben we verder geen fysieke winkels. Het pop-up storeconcept is voor ons dan ook uniek. We kijken ernaar uit om Nederlanders, en met name de Rotterdammers, nóg bekender te maken met ons uitgebreide assortiment van audio-oplossingen.”

Totaalbeleving

Hans Kuik, initiatiefnemer van INCONCEPT, voegt hieraan toe: “We zijn heel blij met de muzikale dimensie die Teufel binnen ons concept brengt. We hebben verschillende concepten die variëren van fashion tot lifestyle en van boeken tot designmeubelen. Daarnaast hebben we een uitgebreide lunchroom en maken onze barista’s de lekkerste koffie. INCONCEPT is dan ook een totaalbeleving in hartje Rotterdam die met de komst van Teufel een muzikale touch heeft gekregen.”

Gerelateerde berichten

Manger terug naar Nederland

Van Audio Ingang hebben we te horen gekregen dat het Duitse luidsprekermerk Manger weer naar Nederland komt. De opmerkelijke speakers waren even verkrijgbaar in ons kikkerlandje, maar waren tot nu alles nog via het wereldwijde web te bestellen. Daar brengen de jongens uit Zevenbergen dus weer verandering in. 

6 reacties

  1. Dan mag ik aannemen dat u de Mercedes of de Rolls onder de audiomerken thuis heeft staan?

    Mijn ervaring is dat ze al jaren qua prijs/prestatie goede reviews krijgen. Nee, toegegeven, het is geen Ferrari of Bugatti. Maar ik mag aannemen dat u ook niet elke dag biefstuk en kaviaar eet.
    En dat de pop-up in attractiepark Amsterdam snel dicht was, snap ik wel. De meeste toeristen komen niet voor een stel speakers of een hoofdtelefoon naar Amsterdam.

    Lekker makkelijk om anoniem af te zeiken op internet. Laat een fabrikant toch gewoon in zijn waarde.

Geef een reactie