vrijdag, april 19, 2024

Maak van elke Upnp streamer een Qobuz en Tidal streamer

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168438
      jaaptinajaaptina
      Deelnemer

      Ik ben fan van de Qobuz muziekservice. Het is fijn om van alles te kunnen luisteren. Tot voor kort vond ik het wel jammer dat ik altijd m?n laptop nodig had om te kunnen luisteren. Dat is nu niet meer nodig. Met BubbleUpnp op je android kun je nu Qobuz en Tidal streams direct luisteren. Je mobiel dient enkel als afstandbediening (controlpoint). De streams lopen niet meer via wifi (zoals bij de laptop), maar alleen nog over het bekabelde netwerk, als de streamer tenminste via ethernet met het netwerk verbonden is. Natuurlijk heb je een abonnement nodig. In de BubbleUpnp app kun je je Qobuz of Tidal login invullen. Daarna kun je via BubbleUpnp alle nummers en ook je eigen playlists, aankopen etc. vinden. De Qobuz app of Tidal app heb je dus niet meer nodig. In iedergeval bij Qobuz werkt het uitstekend. Bij Tidal werkt het ook (zelf al een aantal weken langer), maar daar heb ik alleen een tijdelijk abo gehad. Het lijkt ook kunnen werken met muziek op Google, Box en Dropbox, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×